Euro2012

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Monaco

Av Musse - 15 oktober 2008 15:16


Onsdag va? Jag börjar bli fruktansvärt dagvild. Men idag för första gången på tio dagar så har jag gjort något vettigt. Klev upp och kände mig fortfarande sjukligt sjuk och åkte då till vårdcentralen för att kolla läget. Jag fyllde i ett papper och satt sedan och väntade den obligatoriska timmen som infinner sig på statliga verk. När jag väl får komma in så är det fyra, FYRA, 4, stycken skötare, läkare, sköterskor eller vad dom nu är som ska kolla om jag har nå tok i halsen. Efter visst kollande och donande så instämmer allihop att jag inte har nå infektion eller virus eller AIDS för all del. Gå hem och lägg dig igen fick man och så åkte man hem. Inte ens en ynka litet piller för att bli av med skiten och dom behövde vara fyra pers för detta. Jag strunta i att betala och drog. Skulle man kunna dra bort skattebidraget till Njurunda Vårdcentral så skulle jag göra det bums.  Arroganta jävla lata doktorer. Bedrövligt.


Just nu är jag mest förbannad så jag bestämde mig för att vika in tvätten som legat nån vecka, kanske man ska tvätta också innan tvätthögen blivit gigantisk? Nä just ja. Patrik håller på att fixa min diskmaskin som jag fick i sommras som ännu inte blivit installerad. Så jag har inget vatten i skrivande stund. Fy så dom har det i Afrika eller i Korsta? Nä, jag vet inte. 

 
 
Ingen bild

mamman

16 oktober 2008 09:41

Fy att vara så cynisk vid så unga år :) Hoppas diskmaskinen gick till sig. Bjud Puttrik på en öl som tack för hjälpen!

 
Ingen bild

Salle

16 oktober 2008 13:12

Ja dagens ungdomar. Vad gör man liksom :)
Och jo det finns säkerligen vatten i korsta ligger ju vid havet ju?:O

 
Ingen bild

Musse

16 oktober 2008 19:13

De jag menar. Fy fan att behöva gå å hämta vatten varje dag ;)

 
Ingen bild

André

16 oktober 2008 21:24

Jag skulle hellre bo i afrika än korsta! Och "mamman" hur är det med min far? :)

 
Lars Ohly

Lars Ohly

8 november 2008 23:31

JÄVLA SKITBLOGG!!!

JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!

http://botvind.bloggagratis.se

 
Agneta Sjödin

Agneta Sjödin

12 november 2008 23:07

Jag skriver ju IBLAND iaf!

http://botvind.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Musse - 5 juli 2012 15:49

Sådär ja. Då har UEFA korat skytte kungen också och vi kan avsluta vårt tips för det här mästerskapet. Jag vill tack alla så hemskt mycket för att ni ställt upp. Det är alltid lika trevligt att ha ett tips på matcherna så det blir mer intressant än...

Av Musse - 19 juni 2012 18:43

Hej hej. Ursäkta att jag inte uppdaterat på sistonde. Har inte hunnit bara. Men nu kommer en tabell för matchdag 11.     Placering Namn Poäng 1 Basse 56 2 Sundb
erg 54 3 Nilsson 50 4 Gurra 47 4 Per...

Av Musse - 14 juni 2012 22:32

Såja. Nu har vi kommit in en bit i tipset.Detta blir en av få inlägg här i bloggen, resten återfinns på Facebook.   Årets Blåbär är borttagen pga för många som hade läst den fel.   Aktuell tabell kommer här:  Placering Namn Poäng ...

Av Musse - 7 juni 2012 18:19

Då ska alla ha lämnat in, men inte alla har betalat.  Känner man med sig så släng in pengar till mig tack!Line-up för tipset är som följer.   CH - Stark admin och titelförsvarare. Calan - Taxi Sundsvall Jörgen - Medskogs BK Krille - Dormy...

Av Musse - 14 maj 2012 23:22

Truppen för Sverige är satt, det närmar sig helt enkelt. Jag tar då tillfälle i akt och slänger ut tipset så vi kan börja att fundera.   Ni laddar ner det på länken nedan. Save file to computer står det. https://rapidshare.com/files/333837823...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Presentation

Skriv en rad!

Senaste inläggen

Omröstning

Hej?
 Heppåre?
 Hej på dig?
 Hej påre?
 Äpple?

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards