Euro2012

Alla inlägg under december 2008

Av Musse - 19 december 2008 12:06


Nånstanns slår klockan fyra. Men nu när klockan är tolv är spänningen olidlig. Timmen Innan så strömmade Pluras hesa stämma ut ur högtalarna med sin nya platta Hunger hotell. Ett måste för alla Lasse, Håkan, Plura, Bosse, Uffe lovers. Eldkvarns kanske bästa album. Stört bra gubbar. Uffes nya får inte toppbetyg, men eftersom det är Uffe så är det svårt att såga.


Bruno gör entré, inte ens Francesco frälser som han gjorde.


Spänningen är nu ännu högre. Det bara pirrar i kroppen. 24 februari kommer änglarna att landa.

Kommer man hålla ut? Jag vet faktiskt inte.

Ska man våga titta? Framtiden får visa.

Februari? Förstår inte hur långt det kan vara, är det någon som gör det? Kommer vi vara beredda på pressen på den olympiske? Det kommer skrikas, hurras, buas, bönas. På emiraten måste vi hålla ihop. Tummen får inte sättas vid munnen, trots att det alltid är ljuvligt att se. Men inte den här gången, snälla. Jag orkar inte mer. Vill vi nånsin ha mer?  Jag vet vad jag vill ha, men då, då ska jag bli full för fotbollens skull! 

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Presentation

Skriv en rad!

Senaste inläggen

Omröstning

Hej?
 Heppåre?
 Hej på dig?
 Hej påre?
 Äpple?

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards