Euro2012

Alla inlägg under februari 2010

Av Musse - 7 februari 2010 14:14


Har varit en sjuk vecka. Allt har i princip gått åt helvete men på fredagen började det räta upp sig. Innan dess har man som tidigare inlägg beskrivit hur det sett ut i början av veckan, jag har också hunnit med att tappa bort mobilen och grävt upp den ur en snödriva, blivit sjuk, batteridöd på gammbilen, snökaos med fastkörningar, Arsenalförlust, etc. Men då denna ljuva helg kom så ljusnar det. Konstigt det där med helger. Har chillat på Svenssons två dagar med fina öl och bra sällskap och igår vart det utgång istället för hemgång efter chillningen. Riktigt bra, träffa många sjuka människor och var så där lagom fantastiskt onykter. Dock kommer alltid S-Day, Fitt-söndag. 


Det som är just med denna dag är att den är sämst PUNKT.


Idag är det så att det ska städas också så det ser hemvänligt ut när vi återvänder från Thailando. Med detta ska det också tvättas och påbörjas en packning. Bedrövligt.


Det värsta är väl ändå att packa upp. Kommer ihåg när jag kommit hem från nå golfläger eller nåt nån försommar och lät väskan med allt bara ligga. Orkade verkligen inte packa upp. Tror jag hade saker i väskan fram till slutet av sommaren för tillslut blir den ju tom :)


Dagens lir blir en trippel eller om man själv vill tre singlar. Osasuna, Athletico Bilbao och Genoa. Alla hemma och snitt på 1,70. KLART!


Nu taggar vi till klockan 17. Då kör vi!

Av Musse - 2 februari 2010 23:46


Startar lugnt.

Hatar att sova, hatar att kliva upp, hatar att ta tag i viktiga saker, hatar att betala för onödiga saker, hatar att ha alldeles för mycket att göra. 


Orkar inte lägga mig för då måste jag kliva upp, alldeles för tidigt också för jag måste ringa vårdcentralen för att hitta på en historia om att jag inte kunde komma dit för jag hade för mycket att göra på jobbet, (vilket jag faktiskt hade som också var kasst), för att undvika att behöva betala massa pengar för en tid jag inte var på för att sen boka en ny tid helst på en gång för jag måste ta sprutan inom de närmaste två dagarna för att skiten ska verka innan vi drar och sen ta mig till jobbet och inte veta när jag måste åka till VC i jävla Njurunda för jag inte tagit tag i att byta VC till stan istället och då blir det en jävla massa åkande dit ut som jag inte vill för jag hatar att köra bil i det här pissvädret för alla människor är så jävla kriminellt dåliga på att köra bil på vintern så jag vill spy och jag kommer säkert bli sjuk nu också för alla i min närhet har typ feber, halsfluss, mässlingen, spetälska, HIV, kräkochtappahalsmandlarnavårrusetsjukan etc. 


Avslutar hårt.

Har aldrig varit mer less i hela mitt liv än vad jag varit ikväll.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Presentation

Skriv en rad!

Senaste inläggen

Omröstning

Hej?
 Heppåre?
 Hej på dig?
 Hej påre?
 Äpple?

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards