Euro2012

Alla inlägg under september 2008

Av Musse - 29 september 2008 19:08


Hur säger man? Fan? Satan? Bröööööööööl? Nä, jag vet inte. Det är med vemod som jag tänker på att fotbollssäsongen är över i Sverige. För min egen del vart det en konstig sådan då jag mest gått skadad. Har en fundering kring hur jag ska klara mig ifrån skador nästa år och det är att inte träna på försäsongen. Jag menar, jag har ju aldrig provat det förut och varje år precis när serien drar igång har jag varit skadad. Hela försässen har funkat utmärkt och jag spelade som jag borde, men sen. PANG. Så tills nästa år ska jag inte träna på alla jävla hårda underlag som får kroppen att minska med tre cm för att sen komma på att -Fan det här går ju inte, ska man ta och dra ut på musklerna kanske? 

Man är en enda stor sträckning. Mongokropp!


I alla fall så blev Essvik sexa till slut i deras första säsong i fyran. Siktet inställt på trean nästa år och det känns som det kan gå vägen. 


Nu när jag är skadefri och på gång som aldrig förr så läggs skorna på hyllan för vintern. Skumt det där som sagt. Det sköna med avslutningen på varje säsong är ju så klart lagfesten som i år blir två stycken. Den första är redan avklarad och blev succé för dom som kommer ihåg den, vilket inte är många. För en gångs skull är jag en av dom som kommer ihåg och att få återberätta allt för andra är halva nöjet med fest. Nästa helg blir nog svårare att komma ihåg då det är en Finladsresa på schemat. Kommer bli stört. 


På öarna i Atlanten fortsätter iaf fotbollen och det är väl tur det så man har nåt att göra på söndagar då det är hundra matcher att se på tv. UNDERBART


Arsenals junisar, Young Guns krossade Sheffield med 6-0 i förra veckan och sen i helgen så torskar "A-laget" mot Hull med 1-2 istället. Hur fan går det till? Wenger är gudomlig i de flesta avseenden, men hur kan man ställa över Vela när han gör tre mål? Som vanligt gnälls det på tränaren men jag har kollat på matchen i efterhand och insätt att inte någon i laget får ens nära till godkännt. Kankse Cesc, men det är bara för att det är han. Hemskt att bara tänka på förlusten. Tur man var full när jag hörde det i lördags. Premier League är inte på långa vägar avgjort, men det kändes som matchen man kommer gräma sig över när sommarn kommer tillbaka. 


Young Guns imorn i CL? Nja, men skulle vara roligt att se Vela istället för Bentner. Jag finns på Olearys imorn och hejar. Nån som är på? 


Goooooooo GUNNERS!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Presentation

Skriv en rad!

Senaste inläggen

Omröstning

Hej?
 Heppåre?
 Hej på dig?
 Hej påre?
 Äpple?

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards